Verzendbeleid

Dit beleid is ook van toepassing op binnenlandse bestellingen in Nederland en België. We hebben dit beleid opgesteld om ervoor te zorgen dat u ons verzendbeleid en onze procedures duidelijk begrijpt. Door te bestellen bij mijn verkleedkist , gaat u akkoord met het hierin opgenomen beleid.

Verzendkosten

De verzendkosten worden bepaald door de afleverlocatie. Raadpleeg de onderstaande tabel voor een gedetailleerd overzicht van de toepasselijke kosten.

Bezorglocatie Verzendkosten
Nederland €4,95
België €4,95

Gratis verzending

Wij bieden gratis verzending op alle bestellingen vanaf € 25,00 of meer. Dit voordeel geldt voor zowel binnenlandse als internationale bestellingen.

Belastingen en heffingen:

Houd er rekening mee dat een bestelling bij ons geen douanekosten of -heffingen dekt die uw land mogelijk oplegt aan inkomende pakketten. U bent zelf verantwoordelijk voor het afhandelen van deze kosten. Neem contact op met de douane van uw land als u meer informatie nodig heeft over de tarieven.

Transit-, verwerkings- en orderafsluitingstijd

De verwerkingstijd van uw bestelling bedraagt 1-3 werkdagen (maandag t/m vrijdag).
De uiterste besteltijd is 18:00 uur (GMT+1:00) Centraal-Europese standaardtijd (Amsterdam)

Transittijden:

Bezorglocatie Transittijd
Nederland 8 tot 12 werkdagen
België 8 tot 12 werkdagen

Verzendvertraging:

Er zijn een aantal factoren die de verzending beïnvloeden en die buiten onze controle liggen, waaronder:

  • Weersomstandigheden
  • Vakantieperiodes
  • Fouten van het verzendbedrijf (PostNL, DHL en DPD)

Belangrijk: Mijn verkleedkist kan niet aansprakelijk worden gesteld voor vertragingen die worden veroorzaakt door de douaneafhandeling in het land van bestemming. De douaneautoriteiten bepalen zelf wanneer uw pakket wordt vrijgegeven en wij hebben geen controle over dit proces.

Verzendstatus:

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u direct een verzendbevestiging per e-mail met uw trackingnummer.

Als u de verzendbevestiging niet direct ontvangt, hoeft u zich geen zorgen te maken! We zijn op de hoogte van de leverdatum of het leveringsbereik dat u bij het afrekenen hebt opgegeven, en u kunt erop vertrouwen dat we de artikelen binnen die termijn zullen leveren.

Wijzigingen in de bestelling:

Breng ons onmiddellijk op de hoogte als er wijzigingen in uw bestelling zijn. U kunt op maat gemaakte of vooraf bestelde artikelen niet ruilen voor andere ontwerpen.

Artikel niet ontvangen:

Als u een bestelling succesvol heeft geplaatst en deze nog steeds niet heeft ontvangen, ook al geeft de trackingstatus aan dat de bestelling is afgeleverd, raden we u aan contact op te nemen met de koerier om uw zending te lokaliseren. Als het probleem aanhoudt, kunt u ons een e-mail sturen op support@mijn-verkledingkist.nl.

Adreswijziging

Als u uw verzendadres moet bijwerken, neem dan contact op met ons via support@mijn-verkledingkist.nl of bel ons op  +31 6 36468864 binnen 24 uur na het plaatsen van uw bestelling. Houd er rekening mee dat we het verzendadres niet kunnen wijzigen als uw bestelling onderweg is.

Onjuist adres

Indien wij uw bestelling retourneren omdat u bij het afrekenen een onjuist adres heeft opgegeven, zijn de extra verzendkosten voor uw rekening.

Voor verdere vragen:

Mocht u nog vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice via

Telefoon: +31636468864
E-mail: support@mijn-verkleedkist.nl
Adres: Kalf 196, 1509 BC Zaandam, Netherland
Ondersteuning: Maandag t/m vrijdag: 09:00 - 19:00 en zaterdag t/m zondag: 11:00 - 16:00